دوشنبه ۲۹ آبان ۰۲

سازنده و نصاب متحرك پارتيشن آلومينيوم براي دفاتر خود

۶ بازديد

سازنده و نصاب متحرك پارتيشن آلومينيوم براي دفاتر خود

راه حل هاي زيادي براي تقسيم فضاها در دفاتر شركتي وجود دارد. اما هيچ چيز جايگزين پارتيشن سنتي آلومينيومي قابل جابجايي نخواهد شد ، كه به شما امكان مي دهد فضاها بسيار انعطاف پذير و مقياس پذير نگه داشته شوند ، زيرا نيروي كار در زندگي شركت تغيير مي كند.

اين امكان را براي مداخله سريع در يك محيط شلوغ فراهم مي كند تا تيم ها در محل كار هرچه كمتر مزاحمت ايجاد كنند ، يا يك سيني برهنه را به سرعت مجهز كنيد تا آن را متناسب كرده و براي استفاده توسط مستاجر / مالك جديد آماده كنيد.

هنگام نصب فضاهاي جديد يا محل كار ، يا هنگام مقاوم سازي ساده ، بايد تعيين كنيد كه كدام پارتيشن قابل جابجايي براي فضاهاي مورد نظر مناسب است.

پر شده ؟ كاملا لعاب داره؟ دو جداره براي درمان صوتي؟ شيشه روي اسپندرل؟ شيشه سندبلاست ، برچسب تزئيني پنجره يا چاپ صفحه؟ يا حتي با سيستم On-Off ، كه از طريق يك سوئيچ ، پارتيشن را در يك چشم به هم زدن مات مي كند؟ يا به سادگي با يك سايبان يكپارچه؟

كاملاً قابل تنظيم و سفارشي است و از هر نوع تنظيمات و زاويه هاي معماري و همچنين انعطاف پذيري بيشتر در استفاده و سرعت نصب ، امكان پذير است.

براي يك پارتيشن اداري متحرك بي نظير است: با مي توان قطعات / عينك هاي جامد را به صورت مورب برش داد و بنابراين يك طراحي زيبا را بدست آورد ، در حالي كه سياليت نور طبيعي را بهينه مي كند. اين يك مفهوم جديد است كه توسط ثبت شده است.

در حين انجام هر پروژه ، تيم هاي از مكان هاي نصب شده بازديد مي كنند و سپس نقشه ها را به صورت 2 و 3 بعدي تهيه مي كنند تا به طور معماري پارتيشن ها را كاشته ، مطابقت با استانداردهاي آتش نشاني و توصيه هاي كد كار (روز اول ، روز دوم) ، محرمانه بودن ، آكوستيك ...) ، در حالي كه با وجدان وظيفه مشتري را دنبال مي كنيد.

پس از تأييد برنامه هاي نهايي برنامه ريزي فضا ، مديران سايت ما وظيفه را بر عهده مي گيرند تا ضمن احترام به بودجه شما ، كارهاي مربوط به پروژه شما را به موقع به اتمام برسانند.

پارتيشن دفتر اداري

معمولاً انجام اتصالات اداري با پارتيشن قابل جابجايي و مدولار قبل از انتقال به محل هاي جديد انجام مي شود. كلاس Orga تمام كارها را براي شما انجام مي دهد تا يك محيط كار ايجاد كنيد كه بر عملكرد جمعي تأثير مثبت بگذارد ...

يك پارتيشن متحرك و مدولار ، ساختاري از جنس آلومينيوم يا فولاد است كه به كف / سقف و ديواري كه لعاب (شفاف ، دودي و با ضخامت هاي مختلف براي آكوستيك) يا پانل (چوب ، ملامين ، چرم مصنوعي ، پارچه هاي تقليدي و غيره) بر روي آن محكم مي شود ، ثابت مي شود. )

پارتيشن هاي ما مدولار و قابل جابجايي هستند ، به اين معني كه عناصر با يكديگر قابل تعويض هستند. بنابراين در هر زمان مي توانيد پارتيشن هاي شيشه اي خود را جايگزين كنيد و پارتيشن هاي جامد را جايگزين كنيد ، در حالي كه ساختار موجود را ترك كنيد. همچنين مي توان يك پارتيشن را جدا كرد تا دوباره آن را در جاهاي ديگر مونتاژ كند يا بزرگ كند و غيره ... در واقع ، كاملاً قابل جابجايي و مدولار است.

جزئيات پارتيشن شيشه اي فريم لس

پارتيشن شيشه اي Transparence نيز ناميده مي شود ، اين ويژگي را دارد كه بدون برافراشته هاي مياني است ، بنابراين محدود كردن فضاهاي فردي يا جمعي را امكان پذير مي كند در حالي كه از انتشار عالي نور طبيعي اطمينان حاصل مي كند. كاملاً فعلي ، با تمام پروژه هايي سازگار است كه در آنها طراحي و ظرافت با تمايل به شفافيت رقابت مي كند. اجازه مي دهد يك اتاق به دو قسمت شود ، با محدود كردن انتشار صدا ، راحتي صوتي را به كارگران ارائه مي دهد

 

پارتيشن شيشه اي با روكش مفصل با جزئيات

آنها از يك يا چند سطح شيشه اي با ضخامت خاص تشكيل شده اند كه بر روي پروفيل هاي آلومينيوم لاك زده قرار مي گيرند. در اصل ، اين پارتيشن مدولار است ، ضمن اينكه در خدمت زيبايي و روشنايي است ، هرگونه بازسازي فضا را تسهيل مي كند. با نصب كاملاً آزاد ، پارتيشن هاي لعاب دار با روكش هاي مفصلي عملكرد صوتي و مدولارگي عالي را تركيب مي كنند

پارتيشن تك جداره

پارتيشن نيمه لعاب ، يعني در قسمت فوقاني لعاب دار و در قسمت پايين جامد (يا بالعكس) ، با حفظ حريم خصوصي ، جاي شفافيت را باقي مي گذارد. پارتيشن قابل جابجايي نيمه لعاب كه به آن پارتيشن لعاب دار روي اسپندر نيز مي گويند ، امكان اتصال مبلمان را بر اساس ارتفاع به شاخك فراهم مي كند. اين امر به تمام خواسته هاي برنامه ريزي در فضا مهار مي كند. بنابراين ، اين پارتيشن قابل جابجايي اجازه مي دهد تا نور طبيعي در حالي كه عناصر مبلمان واقع در قسمت پايين را از ديد پنهان مي كند ، به گردش درآيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد