پارتيشن شيشه اي

معري پارتيشن ها اداريو شيشه اي

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۰۲

ساخت و نصب پارتيشن شيشه اي

۳ بازديد

ساخت و نصب  پارتيشن شيشه اي

در آغاز كار لازم است تصميم بگيريد كه با توجه به فضاي موجود و خواسته هاي شما، مي خواهيد يك تقسيم كننده كف تا سقف داشته باشيد يا اينكه جدا كننده كوتاه تر كه تنها فضا را تفكيك كند.

به علاوه اينكه در مورد ديوار كاذب، متحرك باشد يا ثابت تصميم گيري نماييد. ابتدايي ترين مرحله در ساخت اين ديوار هاي كاذب ايجاد يك چارچوب است. براي اين منظور پس از اندازه گيري از فضاي مورد نظر يك چارچوب مناسب با آن ساخته شود.

از ديگر خصوصيات پارتيشن شيشه اي فريم لس مي توان به قابليت اجرا آنها در اندازه هاي مختلف براي محل هاي متفاوت اشاره كرد. با استفاده از نمونه هاي دو جداره مي توانيد تاسيسات خود را به راحتي بپوشانيد و همچنين در صورت نياز استفاده از پرده كركره اي در آنها ميسر مي باشد.

پارتيشن شيشه اي اداري ثابت مي باشد و اين يك مزيت بزرگ براي اين محصولات به شمار مي رود كه باعث شده تا در محيط هاي باز به راحتي قابل اجرا باشند.

از ديگر پارامترها در راهنماي خريد پارتيشن شيشه اي اداري، توجه به نوع نياز و نحوه كارآيي و كاربرد پارتيشن‌هاي اداري مي‌باشد. عمده‌ترين كاربرد اين محصولات در تفكيك كردن و مجزا نمودن فضا خلاصه مي‌شود.

بر همين اساس، پارتيشن اداري بايد بتواند نيازهاي ايجاد شده را به نحو مطلوب برآورده سازد. از موارد ديگر در راهنماي خريد پارتيشن شيشه اي، توجه به رنگ انتخاب شده هست. چرا كه رنگ يكي از عناصر مهم و اساسي در بازتاب دادن زيبايي و جذابيت دكوراسيون محيط اداري محسوب مي‌شود.

 از سوي ديگر، رنگ انتخاب شده بايد با اجزاي دكوراسيون محيط كاملاً مطابقت و توازن و هارموني داشته باشد. دوام و استحكام، مقاومت در برابر عوامل محيطي، مقاوم بودن در برابر رطوبت و طول عمر بالا، از ديگر مؤلفه‌هاي مهم در راهنماي خريد پارتيشن اداري محسوب مي‌شود.

پارتيشن هاي شيشه اي رنگي

پارتيشن شيشه اي لوكس

شايد صحبت كردن درباره «بهترين رنگ» براي پارتيشن شيشه اي، معقول نباشد. تنها مي‌توان اين نكته را متذكر شد كه رنگ‌بندي پارتيشن‌ها بايد متناسب با مبلمان اداري و ساير رنگ‌بندي‌هاي محيط كاريتان باشد و عامل مهم و مؤثر در انتخاب رنگ پارتيشن‌هايتان مستقيماً تأثير گرفته از رنگ‌بنديهويت بصري  ِ دكوراسيون اداري و سبك  كلي محيط كاري است.

 

پارتيشن شيشه اي قابل تنظيم است

بيشتر ادارات تمايل دارند كه از پارتيشن‌هاي ثابت و غيرمتحرك استفاده نمايند. اما بعضي از مديران و صاحبان شركت‌ها تمايل دارند، از پارتيشن‌هايي كه قابليت جابجايي و يا بازطراحي دارند، استفاده كنند. بويژه زماني كه احتمال مي‌رود محيط كار توسعه يابد و نياز باشد كه محيط كار از نو طراحي بشود. همچنين پارتيشن شيشه اي  قابل تفكيك، شما را قادر مي‌سازد، هر زماني كه مورد دلخواه شما بود، محيط كار را از نو طراحي كنيد. براي اداراتي كه نيروي كارشان دائماً در حال تغيير است، استفاده از پارتيشن‌هاي قابل حمل، گزينه مناسبي براي شما خواهد بود.

نكاتي قبل از خريد پارتيشن شيشه اي

  1.  اندازه‌گيري كردن فضاي مورد نظر.
  2. اندازه‌گيري فضاي كف و ارتفاع سقف براي تعيين اندازه مناسب.
  3.  در هنگام انتخاب و خريد پارتيشن به جنس آن توجه داشته باشيد تا متناسب با كسب و كار شما باشد.
  4.  در صورتي كه حفظ حريم خصوصي اولويت اول شماست، استفاده از پارتيشن چوبي گزينه‌ي مناسبي است.
  5. در خصوص پارتيشن شيشه‌اي توجه داشته باشيد كه باعث افزايش نور در فضا مي‌شود.
  6.  در صورت لزوم جابجايي دائم پارتيشن، پارتيشن متحرك گزينه‌ي مناسبي است.
  7.  از محكم بسته شدن لولاها و اتصالات پانل‌ها اطمينان حاصل كنيد.

نحوه نصب پارتيشن اداري

نصب پارتيشن شيشه اي اداري

  • پارتيشن هاي شيشه اي به اضافه اينكه براي تقسيم نمودن فضاي كاري مورد استفاده قرار مي گيرند براي موارد ديگري چون ديده نشدن ستون ها يا قناسي ديوار يا كج بودن ديوار كاربرد دارند.
  • پارتيشن ها غالباً به شكل فريم هاي جدا از هم مي باشند كه در كارخانه توليد و سرهم بندي مي شوند. و تنها موردي كه بر عهده نصاب مي باشد نصب پارتيشن در محل پروژه است كه اين كار سبب افزايش سرعت مي شود.
  • پارتيشن شيشه اي: از ديگر متريال هاي پركاربرد مي توان به نمونه هاي شيشه اي اشاره كرد كه مي توانيد آنها را در محل هاي مختلفي مشاهده كنيد. اين نمونه در مدل هاي مات، شفاف و يا طرح دار توليد مي شود و معمولا براي محل هاي مدرن كاربرد دارد.
  • پارتيشن  آلومينيومي: اين نوع از پارتيشن هاي اداري نيز بسيار كاربردي هستند و مي توان از آن در محل هاي مختلف استفاده كرد. همچنين اين محصولات داراي مقاومت و طول عمر بالايي هستند كه در كنار هزينه پايين اجراي آنها اين نمونه را به يكي از گزينه هاي محبوب براي خريد تبديل كرده است.

 

در دنياي امروز كه كسب و كارها با سرعت بالايي در حال تغيير هستند، بهره بردن از پارتيشن شيشه اي اداري، مي‌تواند با تخصيصِ مناسبِ فضاي اداري به بخش‌هاي مختلف كاري، شما را در  بهره‌مندي هرچه بهتر از فضاي اداري‌تان ياري نمايد. اين سبك از دكوراسيون اداري، نه تنها منجر به افزايش صميميت ميان كارمندان مي‌شود، همچنين زمينه‌ساز ارائه‌ي ايده‎هاي خلاقانه نيز هست.

پارتيشن شيشه اي تك جداره و دو جداره

در برخي از سازمان‌ها و شركت‌ها همواره رفت و آمد مشتري و ارباب رجوع زياد به چشم مي‌خورد. به همين دليل سر و صدا و آلودگي صوتي نيز در اين محيط‌ها افزايش مي‌بايد. لذا براي ايجاد نوعي عايق صوتي و جلوگيري از ورود سر و صدا به اتاق كاركنان، مي‌توان از پارتيشن دو جداره استفاده كرد. پارتيشن اداري دو جداره علاوه بر اينكه عايق صوتي مي‌باشد، همچنين از استحكام بالاتري نيز نسبت به پارتيشن تك جداره برخوردار است. فرايند ساخت پارتيشن اداري ، استفاده از شيشه‌هاي دو جداره در آن است. همچنين در صورت به كار بردن ام دي اف در پارتيشن اداري دو جداره با ايجاد عايق سازي در لبه‌هاي ام دي اف، علاوه بر ايجاد عايق ضخامت پارتيشن نيز افزايش مي يابد