پارتيشن اداري

معري پارتيشن ها اداريو شيشه اي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پارتيشن اداري

۵ بازديد

پارتيشن اداري

داراي تجربه گسترده در زمينه طراحي و تهيه ديوارهاي پارتيشن آفيس است و خود را به عنوان يك شريك رقابتي براي تمام نيازهاي تقسيم فضاي كار ارائه مي دهد. اصطلاح "Partition Wall" به معني بين ديواري است كه به شما امكان مي دهد فضاهاي كار را مرتب كنيد تا حريم خصوصي لازم را براي كاربراني كه از آنها استفاده مي كنند ، چه از نظر بصري و چه از نظر صوتي ، ايجاد كنيد.

ديوارهاي پارتيشن اداري

ويژگي مشترك انواع ديوارهاي پارتيشن توانايي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري است. در واقع ، آنها مي توانند بدون نياز به مداخلات ساختماني و درخواست مجوزها منتقل شوند ، نيازي به سفيدكاري ندارند و تخريب شامل انتشار گرد و غبار و دفع به عنوان زباله هاي خاص نيست.

داراي طيف گسترده اي از راه حل ها است كه به شما امكان مي دهد از فضاي موجود نهايت استفاده را ببريد و از طريق كاركنان خود و به لطف يك تجربه طولاني ، از يك طراحي دقيق ، تضمين شده توسط كساني كه ايده هاي مشتريان خود را روزانه تفسير و اجرا مي كنند ، اطمينان حاصل مي كند در مبلمان اداري. مواد به كار رفته امكان مديريت صحيح جذب صدا و امپدانس صوتي و تقسيم بهينه فضاهاي بزرگ بدون ديوار را فراهم مي كند و مناطق كار را با هزينه كم ساماندهي مي كند.

تفاوت بين پارتيشن و ديوارهاي گچ تخته

اغلب اوقات ، پارتيشن اداري با ديوارهاي گچ مقايسه مي شوند ، يك راه حل كه باعث صرفه جويي اوليه مي شود.

اين نوع ديوارها ، از نظر ماهيت ، با پارتيشن هاي سنگ تراشي برابر مي شوند و بنابراين منوط به مقررات ساختماني و اصلاح گياه در محيط هستند. بنابراين ، علاوه بر هزينه مواد و نيروي كار ، بايد اقدامات ديوان سالاري را نيز در نظر داشته باشيم كه محصولي كه عرضه مي كنيم نيازي به آن ندارد.

انواع مختلف ديوارهاي تقسيم كننده: مبلمان ، شيشه و مجهز

ديوارهاي پارتيشن متحرك يا مدولار

منظور از ديوارهاي پارتيشن متحرك ، عناصر تزييني است كه امكان تقسيم محيط را از طريق سازه هايي متشكل از برافراشته هاي فولادي و پايان در پانل هاي نئوپان فراهم مي كند ، مناسب براي هدايت سيستم ها و مهار مواد جاذب صدا براي افزايش راحتي و استفاده از فضاهاي كاري .

ديوارهاي پارتيشن مدولار نوعي ديوار تقسيم كننده است كه از ماژول هاي تكراري (در اندازه هاي مختلف) تشكيل شده است. اين محصول در قالب هاي مختلف (ديوار كاملاً كور ، نيمه لعاب يا كاملاً لعاب دار) موجود است و اين محصول مناسب كاربراني است كه قصد دارند در آينده فضاهاي خود را بازسازي كنند.

در واقع ، ويژگي اصلي آن اين است كه مي تواند به راحتي بر اساس نياز جدا و دوباره پيكربندي شود.

 

ديوارهاي پارتيشن شيشه اي

ديوارهاي پارتيشن شيشه اي كه "تك شيشه اي" يا به سادگي ديوارهاي شيشه اي نيز ناميده مي شوند ، امروزه بيشترين استفاده و بيشترين فشار را توسط سازندگان و معماران دارند. اين نوع ديواره پارتيشن اداري هميشه براي اندازه گيري ساخته مي شود ، با ساختار محيطي آلومينيوم و صفحات كريستال كنار هم.

 

از نظر زيبايي شناسي ، نتيجه ايجاد محيط هاي بسيار روشن است ، اما هميشه با توجه بيشتر به كاهش صدا مشخص مي شود. در واقع ، استفاده از ورق هاي شيشه ايمني ، با ضخامت هاي مختلف با توجه به نياز پروژه ، باعث ايجاد موانع صوتي كافي با امكان افزايش اثربخشي از طريق فيلم هاي صوتي مي شود.

 

براي اطلاعات بيشتر بخوانيد: ديوارهاي جداسازي شيشه: ايجاد فضا و بازسازي دفتر

 

پارتيشن هاي  تقسيم مجهز

پارتيشن اداري مجهز كمد لباس هايي هستند كه به عنوان پارتيشن اداري براي تقسيم فضاهاي كاري نيز عمل مي كنند. آنها مي توانند با ارتفاع اتاقي كه در آن نصب شده اند سازگار شوند و راحتي صوتي يك ديوار معمولي را تضمين مي كنند. مزيت استفاده از ديوارهاي پارتيشن مجهز در مقايسه با كمد لباس كلاسيك كه به ديوار تكيه داده است اين است كه شما هم در فضا و هم از نظر اقتصادي صرفه جويي مي كنيد ، زيرا يك محصول واحد هر دو وظيفه را انجام مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.